Kontrowersyjne przemyślenia. Peak Oil i Housing Bubble. Filozofia, społeczeństwo, ekonomia. Polska vs USA. BLOG PRZENIESIONY NA SLOMSKI.US
Blog > Komentarze do wpisu

Puste półki

Wpisy ostatnio są coraz rzadsze, ale powód jest bardzo prozaiczny. Serwer bloxa nie działa w nocy czasu polskiego, wobec czego nie jestem w stanie się zalogować po południu czasu USA. Admini Agory są naprawdę żenujący.

Mennica Perth po raz kolejny ograniczyła ilość przyjmowanych zamówień. Metale szlachetne stają się powoli coraz trudniejsze do kupienia.

Proszę zapoznać się z klipem reklamującym Perth i porównać to z ofertą polskiej Mennicy. Widać wyraźnie jak Polska odstaje od reszty świata przez to, że po prostu się nie chce. Po co wystawiać do pomacania sztabę złota, skoro się jej nie ma a zresztą i tak by ją ktoś ukradł.



Gdy już jesteśmy przy Youtube jeszcze jeden filmik - tłumienie zamieszek przy okazji G20. Warto zwrócić uwagę na zastosowanie broni sonicznej.


piątek, 25 września 2009, 2doxa

Polecane wpisy

  • Durny gugiel

    W statystykach widzę, że cały czas gugiel kieruje tutaj część Internautów. Podkreślam jeszcze raz - ten blog jest już nieaktywny ponieważ został przeniesiony na

  • Przypomnienie

    Przypominam o zmianie adresu bloga Proszę zaktualizować adres RSS na http://slomski.us/feed/

  • Koniec bloga Doxy

    Przeprowadzka ! Zapraszam na blog pod nowym adresem Kliknij tu, aby przejść do NOWEGO serwisu

Komentarze
embebe
2009/09/26 10:04:38
Nie do końca masz rację. Parę dni temu w skrzynkach pocztowych w mojej klatce pojawiły się kilkustronnicowe gazetki formatu A4, jedne z wielu jakich dostarczają markety. Tym razem zamiast szynki w środku było... złoto. Reklamowała się polska mennica, poprzez swoją handlową odnogę - www.skarbiecmennicy.pl/ . Za 8 gram złota trzeba dać około 1600 PLN. Katalog kolorowy, i mimo że "król" (do obejrzenia także na www) dość żenujący, to widać że ktoś pomyślał. Oczywiście w katalogu brakuje informacji że ta mennica to faktycznie mennica a nie jakiś szemrany interes (ja np. przeoczyłem zmianę nazwy z "Mennica Państwowa" na "Mennica Polska").
Najdziwniejsze jest w tej sprawie to, że chyba ktoś zaczął myśleć marketingowo i targetować się na potencjalnych klientów. Targetowanie polega na wyborze miejsc, do których reklamy trafiają. Moje osiedle plasuje się raczej w krakowskiej stawce średniej - nie są to blokowiska gierkowskie, ale solidnie zbudowane przed boomem mieszkania o standardzie porównywalnym z deweloperskimi "apartymentami". Ot, od Lanosa do Lexusa. Na pobliskie, gierkowskie, osiedla - reklamy nie trafiły. Biorąc pod uwagę masowe w Polsce zjawisko wynajmowania przez studentów mieszkań, kamapania taka jest conieco nietrafiona.